Ubezpieczenie YU! - Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego jeszcze nie otrzymałem oferty YU! ? Po jakim czasie otrzymam ofertę YU?
Aby otrzymać szansę na ofertę ubezpieczenia YU! należy w ciągu 2 miesięcy jeździć minimum 10 dni z włączoną aplikacją Yanosik. Nie jest to jednak jedyny warunek otrzymania oferty. Oprócz powyższej aktywności trzeba również zbudować profil bezpiecznego kierowcy, gdzie pod uwagę brany jest styl jazdy użytkownika. Powiadomienie o gotowej ofercie YU! pojawi się w aplikacji Yanosik w momencie, kiedy będziemy w stanie zaoferować korzystne warunki ubezpieczenia OC. Ofertę otrzymają tylko wybrani użytkownicy, którzy dodatkowo spełnili następujące warunki: dodali swoje auto poprzez zeskanowanie kodu (aztec) z dowodu rejestracyjnego oraz wyrazili zgody na przedstawienie oferty. W przeciwnym razie nie będziemy mogli jej przygotować i zaprezentować. Liczba klientów, którym przekazujemy oferty, będzie systematycznie rosnąć. Póki co oferty nie obejmują wszystkich bezpiecznych kierowców. Zachęcamy do korzystania z Yanosika i budowania swojego profilu bezpiecznego kierowcy.
Na podstawie jakich kryteriów oceniamy kierowców?
Aktualne kryteria, które udostępniamy publicznie, są dostępne na stronie www.payhowYUdrive.pl w sekcji kryteria ocen . Maksymalny możliwy do osiągnięcia wynik to 10. Stale rozwijamy ocenę stylu jazdy, aby móc jak najlepiej wyliczyć atrakcyjną cenę ubezpieczeń.
Co w przypadku, gdy samochodem jeździ inna osoba niż zarejestrowana?
Przyjmujemy zasadę, że osoba jeżdżąca i budująca profil powinna być tą samą, która jest właścicielem samochodu, czyli jest w dowodzie rejestracyjnym. Ubezpieczyć można tylko prywatny samochód, należący do osoby, która zbudowała profil bezpiecznego kierowcy.
W jaki sposób mogę zeskanować dowód rejestracyjny w Yanosiku?
Po kliknięciu "dodaj auto" należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych. W smartfonie automatycznie uruchomi się kamera umożliwiająca zeskanowanie kodu kreskowego z dowodu rejestracyjnego. Skanowanie zalecamy przeprowadzać w jasnym pomieszczeniu.
Mam ocenę np. 5,6 czy to dobrze? Jaka jest skala stylu jazdy?
Styl jazdy jest mierzony w dziesięciostopniowej skali, gdzie 10 to maksimum.
Czy do ubezpieczenia liczą się aktualne zniżki/zwyżki?
W ubezpieczeniu YU! najważniejszy jest dla nas bezpieczny styl jazdy. Dotychczasowy przebieg ubezpieczenia też jest brany pod uwagę, ale naszym założeniem jest, że cena ma być bardziej atrakcyjna niż przy obecnych zniżkach. Oczywiście dane dotyczące lat bezszkodowych są zbierane i będą wykorzystywane do sprawdzania bezszkodowości i wyliczania zniżek.
Nie chce być śledzony, jak wyłączyć YU?
Można nie wyrazić zgody lub odwołać zgodę na przetwarzanie danych na potrzeby taryfikacji i oferowania ubezpieczeń. Wystarczy napisać maila z prośbą o odwołanie zgody na odo@neptis.pl. W dalszym ciągu będą zbierane dane potrzebne do prawidłowego działania aplikacji Yanosik (np. ustalanie miejsca, w którym znajduje się samochód na potrzeby ostrzegania przed niebezpieczeństwem).
Co jeśli po zawarciu umowy przestanę jeździć bezpiecznie?
Ubezpieczenie zawierane jest na 12 miesięcy. Może się okazać, że oferta nie będzie już tak atrakcyjna w następnym roku, jeśli kierowca nie będzie jeździł bezpiecznie.
Co oznacza znak zapytania / B.D. na ekranie stylu jazdy?
Znak zapytania wyświetlany na systemie Android oraz B.D wyświetlany na systamach iOS oraz Windows Phone oznacza "brak danych" - po przejechaniu pierwszych kilometrów z aplikacją Yanosik i zeskanowaniu kodu aztec z dowodu rejestracyjnego pojawią się dane dotyczące stylu jazdy.
Czy dostanę ofertę OC YU! z Yanosik DVR / GTR?
Obecnie oferta YU nie jest dostępna na urządzeniach DVR i GTR, ale cały czas poszerzamy liczbę urządzeń.
Czy ubezpieczamy samochody zabytkowe?
Tak, ubezpieczamy także samochody zabytkowe, pod warunkiem, że są to auta prywatne.
Czy opłaty za ubezpieczenie OC/AC i Assistance w YU! mogę rozłożyć na 12 płatności realizowanych co miesiąc?
Tak, opłaty za poszczególne ubezpieczenia YU! mogą zostać rozłożone na 12 płatności w skali roku. W tym przypadku każdego miesiąca będzie pobierana składka z karty odpowiadająca 1/12 części całego świadczenia. Nowa forma opłat z podziałem na poszczególne okresy nie generuje żadnych dodatkowych kosztów.
Jakie są warianty AC w YU?
Istnieją dwie możliwości skorzystania z AC w YU!: naprawiając auto w serwisach objętych siecią partnerską, którą opłaca ubezpieczyciel lub otrzymując kwotę pokrywającą szkodę.
Dlaczego nie widzę oferty AC / NNW / Assistance w aplikacji Yanosik?
Oferta AC / NNW / Assistance dostępna jest aktualnie na systemie Android od wersji 3.2.0.0. Planowane jest rozszerzenie oferty także na inne platformy.
Jakie zdarzenia obejmuje AC w YU!?
Ubezpieczenie AC rekompensuje koszty naprawy pojazdu w przypadku jego częściowego lub całkowitego uszkodzenia. AC w YU! obejmuje takie przypadki jak: zderzenie z innymi pojazdami, zwierzętami, osobami czy przedmiotami, wandalizm, pożar, wybuch, zatopienie oraz nagłe działanie sił przyrody, czynnika termicznego lub chemicznego, zderzenie się sprzętu sportowego przewożonego na bagażniku zewnętrznym z przedmiotami z zewnątrz pojazdu, kradzież pojazdu lub jego części.
Jakie są warianty Assistance w YU!? Jakie świadczenia one obejmują?
Dostępne są dwa warianty ubezpieczenia Assistance w YU!: podstawowy i rozszerzony. W skład pakietu podstawowego wchodzą takie świadczenia jak: porady konsultanta na infolinii, dowóz paliwa, usprawnienie na miejscu, holowanie pojazdu do 150 km (nie więcej niż 2 razy w okresie ubezpieczenia). Opcja rozszerzona oprócz powyższych wariantów zawiera również: holowanie pojazdu do 500 km na terytorium Polski oraz do 250 km za granicą (limity łączą się) nie więcej niż 2 razy w okresie ubezpieczenia, przydzielenie pojazdu zastępczego po wypadku lub kradzieży (do 5 dni), opłacenie parkingu strzeżonego (limit 300 zł), zapewnnienie zakwaterowania po kradzieży (do 2 dni), złomowanie (limit 300 zł), kontynuacja podróży do 100 km, transport przyczepy do 500 km na terytorium Polski i do 250 km za granicą (limity łączą się) nie więcej niż 2 razy w okresie ubezpieczenia.
Jaki jest zakres terytorialny AC i Assistance?
W przypadku Assistance pakiet podstawowy obejmuje Polskę, natomiast rozszerzony dotyczy także zdarzeń zaistniałych w Europie, Algierii, Maroko, Tunezji, Izraelu oraz Iranie. Analogicznie przedstawia się sytuacja z ubezpieczeniem AC. Opcja zwrotu kosztów naprawy obejmuje zasięg terytorialny Polski, natomiast naprawa w serwisach partnerskich dostępna jest także na terenie Europy, Algierii, Maroko, Tunezji, Izraelu oraz Iranie.
Jak mogę odstąpić od umowy? Co zrobić, gdy kliknąłem "zapłać" przez pomyłkę?
Zgodnie z art. 16c ust. 1 i 2 w zw. z art. 16a ust. 1 pkt 3 cyt. ustawy konsumentowi, który zawarł na odległość umowę dotyczącą usług finansowych, w tym również umowę ubezpieczenia, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia poinformowania konsumenta o jej zawarciu - bez podania przyczyn - poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie.
Jak długo powinienem jeździć z aplikacją Yanosik, by otrzymać ofertę OC z YU!?
W ciągu 2 miesięcy należy jeździć minimum 10 dni z włączoną aplikacją Yanosik. Nie jest to jednak jedyny warunek otrzymania oferty. Oprócz powyższej aktywności trzeba również zbudować profil bezpiecznego kierowcy, gdzie pod uwagę brany jest styl jazdy użytkownika.
Jak długo jest ważna zaproponowana oferta OC/AC w aplikacji Yanosik?
Ważność aktualnej oferty zależnej od stylu jazdy jest podana przy aktualnej wycenie w aplikacji Yanosik.
SKONTAKTUJ SIĘ Strona główna

Copyrights 2017 YU! - Pay How YU Drive all rights reserved. | Realizacja: Creandi

Polityka prywatności